Haberler
OKULUMUZUN DIŞ CEPHE BOYASINI YENİLEDİK.
2022-2023 Eğitim-Öğretim yılına hazırlık olarak okulumuzun iç cephe ve dış cephe boyasını yeniledik. Öncesi ve Sonrası..
Devamı18 MART ÇANAKKALE 107.YILI KUTLU OLSUN..
ÇANAKKALE ZAFERİNİN 107. YILINI KUTLADIK VE ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE ANDIK.
DevamıTHE CATCHER IN THE DIGITAL RYE 3/B Leyla BÜYÜKDEMİR
THE CATCHER IN THE DIGITAL RYE 3/B Leyla BÜYÜKDEMİR
DevamıTHE CATCHER IN THE DIGITAL RYE 2/E Sibel SARAK
THE CATCHER IN THE DIGITAL RYE 2/E Sibel SARAK sınıfı
Devamı3/B sınıfı öğrencileri ve öğretmeni Leyla BÜYÜKDEMİR The Catcher in The DİGİTAL Rye eTwinning projesi
DevamıThe Catcher In The Digital Rye Projesi
Okulumuz 1/C sınıf öğretmeni Fethiye Aydin ve öğrencileri tarafından yürütülen The Catcher In The Digital Rye projesi
Devamı1/C SINIFI e-twinning Çalışmaları
Okulumuz 1/C sınıf öğretmeni Fethiye Aydin ve öğrencileri tarafından yürütülen The Catcher In The Dıgıtal Rye projesi
Devamıİlçe Milli Eğitim Müdürümüz Okulumuza Ziyarette Bulundular.
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın İsmail Günday okulumuza yapmış oldukları ziyarette okul seramızı incelediler ve yakında hayata geçecek olan projemiz ile ilgili görüşlerini bildirdiler.
DevamıSecond Grade Stem&Coding Projemiz
Okulumuz 2/C sınıfı öğretmeni Ayşegül İlikçi'nin kuruculuğunu yaptığı, stem entegrasyonu ile ders planı oluşturup uyguladıkları projede ikinci yıl tamamlandı. Sınıf öğretmeni Ayşegül İlikçi proje hakkında şunları söyledi: "Projede öğrencilerimizi; 21.yüzyılın eğitim felsefesi olarak tüm dünyada kabul gören STEM felsefesi ile geleceğe hazırlamayı amaçlıyoruz. Milli Eğitim Bakanlığı İkinci Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Müfredatı'nda yer alan kazanımlardan yola çıkıyoruz. Bu kazanımları, müfredatta yer alan diğer ders kazanımları ile entegre ederek STEM felsefesine uygun ders planları oluşturuyoruz. Planlarımızı ortaklarımızla birlikte 5E modeli ile yazıyoruz ve çevrimiçi etkinliklerde uyguluyoruz. Ders planlarımızı "geleceğin abecesi" olarak adlandırılan kodlama etkinlikleri ile zenginleştiriyoruz. Kodlama etkinlikleri ile öğrencilerimizin bilişsel gelişimini desteklemeyi ve algoritmik düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlıyoruz." Bu yıl Second Grade Stem&Coding adıyla eTwinning platformunda yerini alan projede yıl boyunca Stem felsefesi ile üç ayrı ders planı yazıldı ve uygulandı.İki yıldır derslerini Stem felsefesine uygun ders planları ile işleyen 2/C sınıfı öğrencilerinin projeleri üçüncü sınıfta da devam edecek.Bu yıl projede çalışılan işbirlikçi ürünler ve karışık takım çalışmaları aşağıdadır: AddThis Sharing Buttons Share to FacebookShare to TwitterShare to WhatsAppShare to YazdırShare to Diğer
DevamıDURAKTA MATEMATİK PROJESİ
Projemiz, eğlenceli çizimler ile matematiği sevdirmek, karikatürler ile insanların gülümsemesini sağlamak, matematik dersini daha keyifli ve kalıcı hale getirmek, görsel anlatılarak kalıcılığını desteklemek amacıyla duraklarda 7'den 70'e tüm insanların matematiğe karşı ön yargısını kırmak ve bunu 81 il ve ilçelerde yer alan duraklarda yaygınlaştırmak hedefiyle kurulmuştur. Projemiz, ilk orta lise kategorisinde yapılmış, kurucumuz Mukaddes Karip'in çizimlerinden ,öğrenci çizimlerinden, çizimlerin duraklara asılma açılışlarından,proje ortaklarımız ve öğrenci tanıtımları,basındaki haberlerimizden oluşan dergimiz Osmaniye Belediye tarafından basılmıştır.Baskıdan sonra kurucularımız tarafından ortaklarımızın okullarına postalanmıştır.Bu proje ürünü yaygınlaştırma amacıyla kullanılmıştır.Resmi kurum amirlerine hediye edilmiştir. Dergimiz için tıklayınız: https://joom.ag/748C
DevamıSevgi Sarsın Dünyayı (Love Hugs The World) Projesi
Çocuklarımıza olumlu davranış kazandırmanın ilk ve en önemli şartı, onlara içtenlikli ve koşulsuz olarak sevgimizi sunmaktır. Sevginin olduğu alanlarda; yenilikler, güzellikler ve başarılar görülürken sevginin olmadığı yerde kin, nefret ve düşmanlık boy gösterir. Çocuklarımızı öyle yetiştirelim ki "hayatı sevgi gözlüğüyle okuyabilsinler" felsefesinden yola çıktığımız bu projede; öğrencilerimize kitap, doğa, arkadaşlık, vatan ve hayvan sevgisini "sevgi" ile aşılamayı;dezavantajlı öğrencileri de sürece dahil ederek teknolojiyi etkin ve verimli kullanmayı hedefledik. Projemiz pandemi sürecinde de devam etti ve ortaya tüm ortaklarımızın işbirliğiyle aşağıdaki çalışmalar çıktı.
DevamıHarezmi Eğitim Modeli Projesi
Projemiz İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından geliştirilmiş, çocukların teknolojiyi kullanarak nasıl üretebileceklerini keşfetmelerinin yanında; güvenli, etik ve ahlaki değerleri özümseyerek, bilimsel araştırma yöntemleri ile belirlediği süreci öğretmenleri ile değerlendirip güncelleyen yapıda eğitim modelidir. Projemize eTwinning ortamında Stem Model of Turks adıyla devam edip okulumuzu temsil ettik. Pandemi sürecinde projemizin yürütülmesinde ailelerimizin desteği ile tüm etkinliklerimiz başarıyla gerçekleştirilmiştir. Proje kapsamında öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin kazanımları da bir elektronik kitap (e book) olarak yayınlandı.
DevamıDijital Ayak İzi
İnternette bıraktığımız izler bir gün karşımıza çıkabilir. Dijital ayak izimizi bırakırken dikkatli olmalıyız.
Devamı